dazed

studentdagen

Publicerad 2012-06-10 14:30:06 i Allmänt

förstår inte hur jag kunde vara så dum, att jag inte har lärt mig av tidigare jävla erfarenheter. nejnej, jag ska FÖRSÖKA igen. jag blir bara sårad. han är bara elak. kanske inte med mening, men så otroligt elak ändå. det rätta ordet att beskriva honom med vore FEG. han vågar inte säga som det är, vågar inte säga att han inte vill ha mig, men kysser mig ändå. säger att han vill ha mig där på sin student, vill att jag ska träffa hans föräldrar. men slutar prata med mig dagen innan.
kanske var det pga min otroliga berusning som han backade. jag var så jävla full. men jag tror verkligen inte det. och det är just det som är så jävla JÄVLA hårt att ta. att han bara slutade svara mig, slutade bry sig. HUR kan man GÖRA SÅ?! förstår inte. jävla kim. jävla mig. hur fan fungerar jag. jag är dum i huvudet som faller för samma skit hela tiden.
stack till hipp på avslutningsfest. tog med mig en öl, vakterna såg det och kastade ut mig. så himla brutalt. fick mobil stulen och hjärtat krossat under samma timme dessutom. hårt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela